måndag 22 juni 2009

Måndag.

Kom hem för ett tag sen har varit på ica , Med mamma och Dennis .
Steg upp 1 idag. Har inte kunnat sova inatt, Gick och la mig 1 och vakna 4 av att jag hade ont i munnen, ( kinden ) Så jag låg kvar i sängen och försökte somna om vilket var typ omöjligt , Så jag gick på toan för att kolla om jag var svullen vilket jag var , Gick tillbaka till sängen låg där i typ en kvart och bara kolla upp i taket sen gick jag tillbaka på toan och kolla. Tillbaka till mitt rum och försökte somna om men de gick inte heller, så jag gick till mammas sovrum istället och skulle sova, somna efter ett tag sen har vakna jag av att Dennis låg brevid mig och prata med mig, Sen somna jag om och vakna kl 1. Då hade jag inte lika ont, Gör mest ont när jag äter. Lika svullen vet jag inte om de är men men.
Ska gå och städa som jag har typ skrivit i vart enda inlägg men jag har inte orkat :p Imorgon kommer kusinen :) Ska till Kalix med Farmor och Tobias för Tobias ska till vårdcentralen imon för och kolla sitt ben, Så då ska vi hämta Carolina från Gallerian tror jag :)
Men vi ska vara i kalix 8 på morgonen för han har tid då. Jag och Carro kan ju sova i bilen om de tar länge eller nå :)
Var med Amanda igår , vi var ute mest :) Sen var vi till hennes mormor och till Kiosken o hennes mamma, hos mig och såg tv sen gjorde vi inte så mkt mera var på skolan och gungade :) Roligt var de iallafall :)
Idag blir de städning och skrivning , Sen vet jag inte , städningen kommer väl ta några timmar de förvånar mig inte ;)

Nä nu kommer jag inte på nå mera att skriva ,
Ha de.
Kl är 15: 10


Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar