lördag 3 oktober 2009

Lördag, 10:32

Jaja, kanske dags att uppdatera då:) Idag har det iallafall inte hänt nånting, Steg upp och satt mig vid datorn. Igår var det skola och slutade 12:50. Så gick jag ut i busskuren med amanda och snacka:) Så kom enmassa andra folk sen:p men iallafall så kom farmor och så for vi, jag skulle klippa mig. Så efteråt så for vi och åt på frasses och vidare till maxi och handla lite. sen hämta vi emmo:) och så hem sen. När jag var hemma var typ klockan 5 så jag satt mig vid datorn och sen skrev jag och kolla om jag kunde vara med Amanda och Emmo. så kunde jag så kom dom hit för att jag var tvungen att vänta tills mormor kommer:p Sen for vi till Amanda som klippte och färgade sitt hår :) Jäkligt fint:p Så for jag och mötte Lulle sen (: Så såg vi tv och snacka med Alfred:) Sen for vi typ ut, det var svinkallt ute. Nå for typ hem där vid 22:15 eller ngt. Så skulle Lulle också hem:) Skjutsa Emmo på pakethållarn till fridhem och Amanda åkte bakom Lulle:) så var vi typ där 1 minut sen skjutsa vi dom en bit, det stank förjävligt en bit där så. Sen drog vi hem:) Det första jag gjorde när jag kom hem var att skölja händerna med varmvatten i typ 5 min sen upp:) Gick och la mig typ 00:45 efter att ha kollat på Roast på berns :) Men nu ska jag kolla runt på bloggar

Ha det




Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar