söndag 25 oktober 2009

Söndag. 14:50

Hejsanhejsan. Just nu lyssnar jag musik och bloggar då;) Idag har det inte hänt så speciellt mycket. Vaknade där vid 8 av att jag var tvungen att ta en huvudvärkstablett för att jag hade så ont i huvudet. Så vaknade Rozali, hon kunde inte somna om så jag satt igång en film som vi satt och kolla på ett tag sen gick vi ner. Igår gick vi upp och sova där vid 10 ungefär så skulle jag sova med hon :)
Men det var jag som höll på att somna hela tiden och hon som inte kunde somna ;) Hon somna där vid 12 tiden nångång så då gick jag ner och hämta min mobil upp sen gick jag och la mig vid halv 1. Har både hosta och ont i huvudet idag och inatt, men så kan det gå. Det låter som att vi ska fara till Gällivare idag med pappa när han far dit. Kommer nog hem på Torsdag tror jag. Får se hur det blir. Vet inte om jag vill dit, har inget emot att fara och vara hela familjen men vill hinna göra annat också på lovet. Pappa jobbar ju typ hela dagarna och kommer hem på kvällen tror jag. Så det blir väl att fara till dollar store, och se film. Har ingen lust direkt att åka bil i 3 timmar, är åksjuk också så inte så kul.
Nå ska nog börja packa. Får se om vi far idag, om inte annat lär
jag blogga om vi stannar. Annars skriver jag på Torsdag om jag orkar.
Ha de bra (:
/ Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar