lördag 24 oktober 2009

10:53 (:

Hejsanhejsan, Orkade inte uppdatera igår. For iallafall till station igår vid 7 tiden. Emma ringde till Amanda o sa att det var mycket folk men jag tyckte faktiskt inte att det var nå mycket folk.
Det var lite så här kul i början men sen drog typ alla. Sen for Amanda o Emmo för att Emmo mådde dåligt. Jag for iallafall hem vid 12 med Petter och Elisa. Somnade i bilen var sjukt trött.
Sen kom jag hem vid halv 1 ungefär så jag gick och la mig nästan direkt.
Nu sitter jag iallafall här vid datorn och lyssnar musik. Ikväll är jag och Tobias barnvakt blir nog kul. Imorgon kanske man drar iväg till Gällivare men jag vet inte om jag ska följa med..
Nå vad händer idag då? , förutom barnvakt så ska jag städa och kanske sjunga karaoke ;) Var ganska längesen faktiskt :)
Sen vet jag inte vad man ska hitta på. Men nu ska jag kolla på mobiler för det har jag bestämt nu.
Ha de.



Johanna (:

2 kommentarer:

  1. Starta bara inte karaoken innan vi gått iväg.
    Vill inte att jag ska riskera att börja sjunga... ;)

    SvaraRadera