söndag 27 september 2009

Varit med Amanda och Emmo (:

Hejsanhejsan. Kom typ hem för 3 timmar sen ungefär. Igår har jag vart med Amanda och Emmo :) Och så sov vi hos Emmo:) Vi gjorde typ inte så mycket, på kvällen såg vi film, skräckfilm :p Jag typ låg helt under täcket och svettades som ett svin, Sen efter filmen vid typ 2-3 gick vi ut och hoppa studsmatta :p o så gick vi på promenad ;p Sen gick vi in, jag var inte trött så jag satt och snacka med dom, dom måste vart less mig serri:p
så satt Emmo på en film till mig som jag kunde kolla på medanst dom sov. Scooby doo. Såg typ ett tag men somnade 5. Sen på morgonen ringde morfar typ 12 och väckte mig och Amanda, Amanda vaknade av att det vibrerade och så hade jag mobilen på typ nån järnstol så lät det.
Så fråga han om jag skulle åka hem med dom så gjorde jag det där vid typ 20 i 1.
Sen har jag inte gjort nå mycket. Sett tv, ätit, datorn. Imorgon blir det Luleå. Mamma och pappa ska till cypern. Så farmor ska skjutsa dom till flygplatsen, så ska jag med så ska vi typ shoppa sen eller ngt.




Titta vad söta. Smygfoto;)



Ta det lugnt Dennis ser till att Tobias inte går ut på byn så här.

eller
såhär

Och jag ser till att Dennis inte lär Tobias bus.

Osv.

Och se till att hundarna sätter på varandra så det blir nå hundvalpar.

Jaja, Ha det

16:17

Johanna (:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar