lördag 17 oktober 2009

Lördag igen 10:40

Jodå, Lördag igen och jag har inte orkat slänga in någon uppdatering mellan dagarna men så går det ;) Igår var det ju Fredag så var i skolan slutade 12:50 och for sen till staren och väntade på Fanny som hade musik:p Så när dom hade musik satt utanför med roliga personer :p
Sen drog vi till Fanny :p Asså Jag Lella och Fanny :) Hon hade fått sin nya mobil (y' Sen for vi nånstans ;p kom inte ihåg, men vi har iallafall varit hos Fanny och Lella, sen ute osv :) Sen var vi med Hilda också:p Kul var det iallafall, sen for jag hem vid 9. For till Amanda och var med henne och Emmo så var vi med Lulle:) Vi gjorde typ ingenting:p Jag var iallafall trött så jag orkade inte prata lika mycket som jag brukar, nu vet ju inte jag om dom tycker det var tur ;p Pratar kanske lite för mycket när jag väl börjar. Jaja. men vi for hem vid 10 iallafall, :p
Så hem , såg tv, åt och gick och sova. Låter väl kul. Jaja. men nu ska jag ner och kolla lite grejjs också.

Ha de


Johanna (:

2 kommentarer:

  1. du ska inte vara tyst, det är bara att prata på, för att jag älskar att höra din röst <3/e.

    SvaraRadera