lördag 10 oktober 2009

Lördag, 16:16

Nu Lördag. Typ ingenting har hänt idag förutom stan. Vaknade vid 9 av att Tobias och Dennis kom inrusande i mitt rum , så det var bara att köra ut dom så jag kunde somna om , men då skulle vi tydligen till stan. Skickade ut dom men kunde inte somna om. Typiskt mig. Nå steg upp klädde på mig och gick ner, och typ halvsov. Sen for vi typ. for typ vid 10 och kom hem halv 3. jippie typ halva dan gick i stan, nåja.Har seriöst inget att göra. Amanda visste inte om hon kunde vara, väntar på svar:p Orkar inte gå ut själv för det är jävulskt kallt ute och jag har liksom inga planer på att sticka ut och frysa ihjäl utan att ha nå att göra ute. Känns seriöst som att det är Söndag, har alltid ont i huvudet på söndag och orkar inte göra nå typ, men gör nått ändå om ngn kan va :) Det var jäkligt med folk på skopunkten idag, inte kul det, tyckte man stod i vägen vars man än stod. Jaja, orkar inte skriva mer om det för det var ju inte nå speciellt intressant.
Snart drar jag ut seriöst. Kallt eller inte jag tänker då inte tillbringa
dagen inne frysande när jag lika gärna kan vara ute och frysa.
Hoppas Amanda eller någon kan vara.
Kan ju alltid skriva senare om inte kylan tar död på en.
Jaja.
Ha de.
Johanna (:

1 kommentar:

  1. sätt in dina nya fina skor på bloggen;)
    //Mamma

    SvaraRadera