tisdag 20 oktober 2009

Tisdag 17:58

Hejsanhejsan Tisdag idag då:p Skola som vanligt så det har inte hänt något speciellt ;) Sitter just nu och lyssnar musik och chattar med Amanda. Ska snart vara med Amanda och Lucas :)
Vet inte vad jag ska skriva så kan ju säga vad jag haft för lektioner istället.
Har haft , Teknik, matte, svenska fast vi hade so men ja,
slöjd och mentor :p

Sen vet jag inte om vi haft nå mer lektioner idag, tror inte det :)
Har iallafall jävligt ont i hela armen och axeln och ont gör det fast jag inte gör något,
fast jag går så gör det för J****** ont nåja så kan det gå hoppas bara att det inte
blir kvar så länge kunde inte sova inatt för att det gjorde så ont. :p
Ja, nå nu ska jag snart ut tror jag väll :p
Kan ju bjuda på en bild förresten som Amanda fotat på mig(:




Och såklart så får ni en söt bild på Amanda också (:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar