tisdag 6 oktober 2009

Tisdag 18:17

Jao, har inte orkat uppdatera nått.Det är ju inte Lördag mer, utan Tisdag. Igår kom mamma och pappa hem från cypern och det första mamma sa när hon kom in med packningen från cypern var : Jag kommer inte gå ut på en vecka!. Jodå, det är kallt jag vet.Har sagt nästan varje dag att snart kommer snön. jo, den kommer. eller ja den har kommit,lite iallafall.
Snö och frost lite överallt. och kallt. Vad har hänt idag då, Nja ska vi se, ingenting. Skolan . och det är ju inte roligt. Nu chattar jag med Fanny(: och lyssnar musik. Tobias är på innebandy träning. snart blir det att äta middag sen kanske ut. om inte kylan tar död på en. Oj, mörkt ute också vad är det här? Idag var jag och kolla när enmassa hade friidrott. Var där typ 20 min sen stack jag. Såg när kusinen Northon hoppade längd hopp:) Sen såg jag inte så mycket mera, ingen gjorde typ nått. enmassa som sprang , men kände ingen så. Imon är det för 5-6 så då kollar man ju typ hela tiden, Ingen gympa så ;D. Jadå. Kommer jag på nå mer att skriva?, nej ingenting.
Jaja, nu orkar jag inte skriva enmassa onödigt skit.


Jaja. Ha det


Johanna (:

1 kommentar:

  1. Hihi.. ja men de var ju kallt! Huja, men idag har jag vågat mig ut på promenad å plockat lite på gården;)

    SvaraRadera