lördag 19 september 2009

Lördag 12:33

Jaha, skriver lite kort igen då. Vaknade kvart i 8 och kunde inte somna om typiskt mig.
Gick vid datorn och gjorde läxan. Sen gick jag och såg tv, har inte gjort nå speciellt mycket mera. Har Europa prov på fredag så läste lite det. Sen har jag bara vart vid datorn och sett på tv då.
Och nu lyssnar jag musik. Sen har jag inte gjort mera. Snart äta mat sen blir det ut någonstans :)
Igår var jag i stan Tobias skulle ha tights o skor. Sen maxi sen hämtade pizza.
Nå kom hem vid 8 typ så åt jag sen var jag med Emmo Amanda och Lucas :) Vi var ute ett tag och sen for vi till Lulle och såg film (:
Imon är det söndag knappast kul men. Helgerna går så jävla fort det är det som suger. Sen skola ojj vad kul. Sen far grannarna iväg till Cypern. Kom nu inte hem med nån J*vla svininfluensa bara så ;) Det känns som att det är söndag idag, Ont i huvudet tråkar har ingenting att göra sitter framför datorn och bara tråkar. Nåja inte länge till så fort maten är klar drar jag ut. Säger vi iallafall ;) Nåja, nu kolla på internet om jag hittar ngn mobil, Vilket slutar med att jag kollar 5 minuter och orkar inte mera. Jaja
Ha de



Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar