lördag 12 september 2009

(y' 10:32

Jag har då inte orkat uppdatera som ni kanske ser. Igår var jag på station , For dit med Amanda Lucas och Petter, så gick vi av på nå kiosk och så skulle petter o amanda köpa nå :)
Sen gick vi till språk, så kom Emil. Sen gick vi till aspen, eller busskuren dvs.
Och vänta på Tias, sen gick vi till station. I början sög det hårt, Jag och Amanda gick mest omkring och visste inte vad vi skulle göra. Sen var det 2 band som spelade också. 1 Band spela typ blues elr ngt, så vi gick därifrån, dom spelade typ 45 min seriöst. Så vi gick runt sen satt Jag och Amanda oss på en soffa och vänta på att dom skulle sluta spela så det blir lite riktig musik :D
Sen kom Lulle och Fanny, Sen gick fanny så vi 3 satt och vänta , sen sluta dom spela så petter och nå andra kom också och sånt :D
Typ där vid 10 vart det typ roligt :p
Sen var vi mest o dansa. Sen vid 12 slutade det, så då gick alla ut. Jag Amanda Emil Petter och Lucas åkte hem med Fia :) Sen kom jag hem och typ gjorde int mycket. Gick och såg tv nå humor program :D Bra var det iallafall så slutade vid halv 2 så gick jag upp :p
Ja det var det.
Ha Det bra.



Johanna (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar