måndag 14 september 2009

Jaja. 21 :02

Hejsanhejsan, Skriver lite kort vad jag har gjort idag. Har inte gjort typ nånting så inlägget blir nog kort. Idag var det ju skola, Kul? Knappast. Ont i huvudet som fan, nåja. Sen kom jag hem satt mig framför datorn en snabbis gick ner åt och for med Dennis till barngympan. Sen på vägen hem såg vi en död mus stackarn :( Sen såg vi en död igelkott som blödde från munnen :(
Sen kom jag hem såg tv gick vid datorn böt kläder och for och spela innebandy. Spelade kom hem gick i duschen sitter här och ska snart se tv (:
Det var så kort så jag säger vad jag gjorde igår också , låter intressant eller hur? ;p
Igår var jag iallafall med Amanda och Sandra :) Vi gjorde inte så mycket. Sen har jag kört fyrhjuling och såg på nå program på 4 :) på kvällen då, typ vid 9. Den var inspelad på Gotland :D Kände igen mig lite dära ;) Sen sov jag ;p , nu ska jag och se tv. Inlägget var ju inte så mycket längre men vafan.
Jaja ha det


Johanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar