lördag 26 september 2009

Lördag 10:40

Hejsanhejsan, Nu har jag inte skrivit på 1 vecka. Men det har inte hänt så mycket. Igår efter skolan stannade jag i stan och var med Amanda och Emmo :) Sen for jag till maxi för att jag skulle åka hem med moster och Maria . men jag väntade utanför Swedol. Sen kom jag typ hem vid 6 eller ngt. Sen kom jag hem gjorde inte så mycket, var vid datorn och kolla bloggar. Sen gick jag ner och åt mat sen for jag och var med Amanda och Sofia :) Och kom hem vid 11. Alla sov så jag gick och kolla tv Roast på Berns roligt humorprogram :D Men jag orkade inte kolla klart det så jag gick och sov vid 12 :p I Fredags hade vi Europa prov, gick väl sådära. fick 57 poäng av 94. Så jag fick omprov, lika bra det så man för öva lite mera då. På måndag far mamma och pappa till Cypern. Och vi är lediga från skolan :p Och snart ska jag klippa mig också , på fredag dvs.


Senare blir det väl att kanske vara med ngn. Snart måste jag iallafall byta sängkläder och dammsuga.


Nå ni kan ju få en bild eller kanske 2 för dålig uppdatering ;)








Ha det

Johanna (:

2 kommentarer:

  1. Det är skönt med lov från skolan!
    T o m vi är lediga måndag och tisdag... :)

    SvaraRadera
  2. Jo det är det verkligen:) Okej härligt!

    SvaraRadera