torsdag 7 januari 2010

Torsdag:)

Behöver jag säga att det är kallt eller är det en dålig början?;) Men alla vet nog att det är kallt ute,
men trots det så ska jag ut. Konstigt, när det inte är kallt är jag inne och sover bort typ hela dagen och sen när det är typ - 30 då sticker jag ut genom dörren minsann. Ojoj jag kanske är sjuk?
Eller? Nog om det. Jag som frös igår inne när vi hade 20 grader. Nåja NU nog om det. Ska iallafall ut. sen på fredag ska Dennis ha sin andra spruta mot svininfluensa. FAN vad synd jag tycker om honom:( Nåja slipper nog den;p hinner nog fylla 14 innan och jag tänker då inte ta den. Det slutar väl med att man ser ut som ett
Svin. Folk säger att man ser ut som ett svin efter att ha tagit alla 10 sprutorna ;)
Haha min humor ;p Nog om den för tro mig ni kommer bli less den snart ;)


Ha de



/ Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar