lördag 9 januari 2010

Lördag.

Jullovet börjar lida mot sitt slut och skolan börjar på måndag fan vad man lider.Barnen går ner och väntar på bussen som aldrig kommer, ja då får man stå och frysa. Medanst ni vuxna kan le och säga " Hejdå ungar kom inte hem för tidigt." Haha :p. Inte för att man har något emot skolan jag menar skolan är ju fin men asså. Jag och en kompis snackade för ett tag sen om betyg osv.
Men vfan egentligen, om man vill bli psykolog måste man väl inte kunna matte? Jag menar vad ska man med det till då?
" Jaha om du har legat med 50 killar blablabla hur många är det då på ett år? Jaha är det jag som ska räkna ut det?"
Ja då kan det ju bli problem. Eller författare, artist,eller skådespelare. Imorgon ska iallafall mamma färga mitt hår. Och på Tisdag ska vi baka. Onsdag blir man 14 och då kommer det kompisar:). Skola bla bla bla. Sen lördag eller ngn dag kommer släkten och då blir det fika osv. Idag har man ju faktiskt städat klart rummet. Eller klart och klart, det ligger lite kläder på golvet. Men för mig är det då städat och klart.
Och det tog bara 2 dagar. kanske 3. Men jag dog inte och det är väl huvudsaken?
På tal om ingenting, Jag vill ha sommarlov! Jag menar det finns ingenting dåligt med det. Vill man inte gå ut i solen så springer man runt huset och sjunger " Have you ever seen the rain."Och bara för det så kanske det regnar och då kan man ju sova:p eller " Jag ser det snöar" Nä nu ska jag inte ge er nå ideer för då vettefan vad ni springer runt huset och sjunger. " Öppna din dörr" Jaha då kan inte gästen öppna dörren själv eller vadå?
Jadu där fick jag allt till det.
Jag kommer fan inte kunna stiga upp på måndag, som vanligt då dvs. Så är jag inte inne i bussen så är jag hemma och sover. Låter mycket bättre än att sitta på bussen tycker då jag.
Nä nu vart jag törstig, kanske ska gå ut och springa runt huset och sjunga " Saft saft hallonsaft" Jag tycker då det låter bra (y'



Ha de bra




/ Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar