onsdag 13 januari 2010

Onsdag :)

Hejsan:) Sitter iallafall och chillar här och nu :) Idag har det ju varit skola, typ halvsov hela dagen för jag kommer inte ihåg typ nånting, eller jo. Jag kom ihåg att jag faktiskt förstod klart o tydligt hur man gjorde nått på matten idag. Bara det att jag glömt hur man gör nu. Sen somna jag i bussen och tänkte åka vidare när vi var framme för att jag inte orkade vakna. Men jag steg upp ur sätet och gick ut ur bussen och in i skolan. Det kanske var därför jag kunde något på matten, jag kanske sov?Haha. Jo vi gjorde ju en jävligt kul grej på svenskan vi skrev typ 4 olika lappar, en genre asså typ spökhistorier, deckare, komedi, drama, barnberättelser osv. och rubrik, namn på huvudpersonen och första meningen. sen delade gudrun ut som så vi fick typ helt olika. Jag fick typ deckare, och rubrik: Hemligheten. Första meningen: Hej vad gör du? Och namnet var klarry eller hur man nu stavar det:) och om det var det namnet :p Har skrivit en halv sida ungefär och än så länge låter det bra :)

Sen vid 6 kom det kompisar :) Jäkla kul asså :D Såg film, fikade, och några sjöng singstar, och snackade osv. :p Jävligt trevligt iallafall :)


Nu blir det och kolla omkring på internet och sen skriva berättelse :)


Ha de bra


/ Johanna(:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar