måndag 4 januari 2010

Bilder från nyår :p



















































Ja lite bilder från nyår (; Inte alla men det tar så länge att ladda upp alla :p
men mest bilder på Molly, men kan bero på att jag höll på och fota henne nästan hela tiden :p
Haha, men när raketerna var i full gång så kan jag ju berätta att jag skakade hela jag. Det var ju jävligt kallt ute, haha vi stod som i mitten och sköt, alla andra sköt raketer som runt om, eller ja det for raketer från höger o vänster. En av våra smällde på backen, inte så roligt tur att ingen blev skadad iallafall. och när vi sköt en annan kom det så jävla mycket rök. Så jag stod och skakade och inbillade mig att det kom små raket saker i mitt glas, men jag skakade så mycket så att det kom dricka på min hand. HAHA, lite fail men vfan :p så jag gick in och kollade på resten av raketerna, dvs typ 2. Sen efter tolvslaget fyllde farmor år så vi firade henne på samma gång kan man väl säga :p
Ja men nu ska jag spela lite tro jag ;)
Ha det bra
/ Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar