fredag 15 januari 2010

Fredag!:)

Hejhej. Just kommit från duschen och sitter här nu och tråkar. Idag har det ju vart skola men skit samma det är ju fredag!:) Somnade iallafall på soffan vid 5 ungefär och sov 1 timme. Sen spelade jag på pappas mobil och sen gick jag i duschen och här sitter jag nu. Sen blir det nog och titta film.
Såg föresten film med mamma och Tobias igår kväll. New moon fyfan så sexiga killar asså inte alla men ändå;) Blir nog och se den senare och bara chilla. Imorgon kommer släkten och fikar och sen vet jag inte mera. Men nu har jag inte nå mera och skriva. Jag ska kolla runt på internet och sen se film:)



Ha de bra




/ Johanna(:

6 kommentarer:

  1. Hmmm?? sexiga killar?? Fan hur stor har du blivigt egentligen? Moster hinner inte med. Du var ju liten nyss:(
    Kramisar i massor!! love u;))

    SvaraRadera
  2. Haha:) Jag vet men jag är fortfarande liten;)
    Kramisar! Love u to :)<3

    SvaraRadera
  3. Hahaha.. jag höll också på och falla bakåt, snopet och höra sin lilla bebis säga så:)
    //Mammsen

    SvaraRadera
  4. Ja men dom är ju det:) Till och med din bebis tycker det:)

    SvaraRadera
  5. Ja de är dem ju,håller fullständigt med:)
    //Mammsen

    SvaraRadera