måndag 13 september 2010

Snart innebandy!

Hejhej. Sitter o lyssnar musik o ska snart o byta kläder o sen dra till innebandy! Hoppas vi blir tillräckligt många idag också.
Nå idag har man ju vart i skolan,som vanligt.. Nå idag på svenskan skulle vi rösta om ja,de där jävla valet 2010. Sjukt less de nu! Iallafall så skulle man rösta,man var inte tvungen men de var bra om man gjorde de eller nått sånt,int vet jag. Nå jag orkade då inte rösta men då sa Gudrun att de sänkte på våra betyg eller vad hon nu sa så då var de bara lyfta på arslet o gå o rösta på skiten då.Så gick ju in dit o flumma, som vanligt.

Nå nu ska jag kolla på lite bloggar, sen ska jag måla naglarna o sen så..
Hah, som om. Nu ska jag byta om o sen börja fara mot plan!:)






Ha de bra



/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar