torsdag 16 september 2010

,.,

Hejhej. Just kollat Idol och nu ligger man o lyssnar musik o bloggar då. Nå idag känns de som att jag hunnit mycket faktiskt :o
Skola, sen hem då. Sett tv,ätit,städat mitt rum,suttit vid datorn,spelat,gjort matte läxan,duschat och allt innan Idol, känns lite konstigt,vad fan ska jag göra nu? :o Haha nej men ska sova snart så ;)
Imorgon är de Fredag:) På måndag ska vi typ börja redovisa val grejjerna. Fan, de kan ju vara smart att vara klar med de också. Haha nej men jag är klar ;) Har skrivit o allting, om de är snyggt o prydligt och sånt de vet jag att de inte är men de hoppas jag att dom inte förväntar sig att de ska vara snyggt heller så.
Nå får väl försöka fixa ihop de också, typ nu..

Haha nå sånt är livet,gilla de eller inte men vissa saker måste då fan göras..



Ha de bra



/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar