onsdag 8 september 2010

Onsdag.

Hejhej. Kom hem med 1 bussen idag, hade ingen slöjd, skönt! Men slöjd är ju roligt. Jaja nå iallafall. Nu sitter jag i köket och lyssnar på musik och hör när Tobias ber Dennis om kontrollen men Dennis vägrar ge den så då hör man lite skrik o fjäsk, alltid roligt att höra så här när man kommit hem efter en jobbig skoldag med huvudvärk.
Snart ska jag väl byta om och fara och sparka lite fotboll på plan och sånt sen ska jag nog ut med Emma och Emilia. När dom kommit till seskis :)

Imorgon,eller nån dag ska jag nog och köpa hårfärg så ska jag be mamma färga mitt hår,ska nog färga brunt snart också. Men får se när :) Har ju inte haft de på ett jävligt bra tag så vi får se (;

Jaha nu kom de en keps in, eller oj. De var mamma.

Jaja nu ska jag läsa lite strunt på internet sen blir de att byta om och fara ut.



Ha de bra


/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar