torsdag 29 juli 2010

:p

Ja,de var ju någon dag sen jag skrev, jaja men iallafall så var jag ju hos Carolina:) Bussresan dit gick bra,lite långtråkigt men annars var de bra,dom visade ingen film så de vart man lite små irriterad över men annars var de nog bra.
När jag kom fram så var Carolina och paulina och väntade på min vid busstatuonen sen direkt till sofies lägenhet där vi skulle sova i 1 natt.
Så vi gick till lägenheten och lämna av mina väskor och sen tillbaka och kolla i enmassa butiker,köpte mat osv,de fanns ingen micro eller ugn så då fick vi äta nudlar eller annat,typ sallad eller kyckling eller något. Jaja, sen såg vi film och då knacka de på fönstret och vi visste inte vem de var, vi trodde de var Victor men han kom inte in,men dörren var ju låst så han kunde inte. Så sov ja,paulina,carolina och victor i lägenheten.
Sen for vi till missen, då såg vi film,körde bil,pratade osvosv. Mycket trevligt:) Jag lärde ju mig och köra bil ganska bra denna gången tycker jag faktiskt:) Så har vi åkt moppe till finnbergs och köpte godis, eller jag,dom köpte annat.
Jojo men ska kila nu, Dennis ska ha kaka.




Ha de bra



/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar