måndag 12 juli 2010

:)

Hejhej.Just läst en gammal berättelse.Eller gammal och gammal, kom ihåg att jag blev klar med den någon dag före jul förra året.Den heter iallafall Vinterkylan. Sett en film idag också, Fjorton suger. Den var faktiskt bra tycker jag:)
Imorgon blir de att fara till stan på morgonen och sen hem,är de bra väder så blir de nog att sola och bada,är de dåligt ja då skriver jag på min berättelse i 3 delar! Riktigt stolt faktiskt att de gått såpass bra. 18 sidor på 2-3 dagar ganska dåligt men de går framåt! Dom kommer att vara verklighetsbaserade,eller inte till fullo.Men de mesta. Kan ju småberätta vad den första delen handlar om.Den handlar om en tjej som heter Sabine.Sabine bor ihop med sin mamma och sina 2 storebröder.Hon och hennes mamma har ingen relation som mor och dotter,hennes bröder är jätteoroliga för dom båda 2.Sabine har de jobbigt med sina kompisar,med hennes mamma och har svårt att släppa de som hände 1998:06:23.


2-3 meningar från del 1.

"Förut hade jag och mamma iallafall en relation, inte en sån relation utan en relation som mor och dotter. Nu har vi en relation som i väntan på en bomb.. Man vet aldrig när den smäller..."


Ha de bra


/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar