lördag 31 juli 2010

:p

Jao hallå. Idag har de inte hänt så mycket, som vanligt dvs. De gamla vanliga, Sova,vakna,se tv,äta,va vid datorn,sova. De är inprincip allt som händer i min lilla okomplicerade men ändå väldigt komplicerade värld. Känner mig faktiskt som skalman,ja ni vet han har ju sån där mat och sovklocka och när den ringer så betyder de godnatt eller mat. Fråga mig inte hur jag vet de ;)
Jaja vad mer, tänkte gå ut och sola mig tidigare idag men de var så kallt så gick in och la mig på soffan under täcket och tittade på de lilla som nu fanns på tvn = inte ett skit.
Måst egentligen sova nu snart,men om jag är vaken länge och OM ingen väcker mig så kanske jag sover bort halva dagen och då är de ju bara halva dagen kvar :D
Ibland är de bara så roligt att vara jag,men ta de lugnt ni har inget att vara avundsjuka över.



Just don't give up
I'm workin' it out
Please don't give in
I won't let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around
Hey, whataya want from me
Whataya want from me
Whataya want from me




Ha de bra


/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar