tisdag 6 juli 2010

Jag vill du vet jag vill ;)

Assåååå guuud. Jag har sån jävla lust att spela fotboll! De är inge roligt nå mer att skjuta bollen mot väggen för man vet ju ändå vad som händer... Den kommer tillbaka, eller för de mesta iallafall. Men ändå!

Nu till roligare saker... Nä, de var allt de finns inte nå roligare att skriva om.


Jag vill se film, men de finns ingen och se. Igår såg jag iallafall Sunes sommar och Svensson Svensson filmen. Dom var ju bra. De opossitiva är ju att jag såg båda igår och int har någon att se nu. Och jo jag vet att de heter negativa men de låter så negativt, tycker opossitiva låter roligare,tro mig eller inte men de är sånt håller mig sysselsatt på kvällarna, Om de nu vore så väl.
Nå om int annat får jag väl se "Vi hade iallafall tur med vädret igen" IGEN. Har sett den typ 50 ggr men vfan vad gör man i desperata timmar? Eller typ minuter. Ja men gör inte som jag i desperata minuter, blogga inte. De finns inget att skriva.Eller jo, men inte något som någon vill läsa.



Jojo


Ha de bra




/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar