torsdag 28 maj 2009

Torsdag.

Idag hade vi språkval. Vaknade 5 över 7 , och bussen kommer typ kvart tjugo över,Nåja jag hann :)
Medans jag vänta på bussen blåste de och var kallt som fan, Det regna lite men de struntade jag fullständigt i.
Sen när vi kom fram till stan regnade de, även efter lektionen men då hade vi såpass tur att bussen stod och vänta på oss så vi slapp vara ute och bli blöta och frysa.
Sen på vägen hem så somnade Jag och alla killar utom Arttu ( tror jag ).
Och vakna när vi var på skolan , eller jag vakna då vette om dom andra var vakna redan.
Sen när vi kom till skolan gick vi igenom nå matte prov typ, Fast vi hade no. Sen lunch.
Efter de hade vi rast sen svenska, sen rast igen och sen Slöjd.
Imorgon ska vi kratta och plocka skräp på skolgården, Ser inte direkt fram emot de men finns ju alltid roligt sällskap :)
Pratade idag på svenskan om vad som var roligasst på Gotland, Jag tycker allt var roligt men Roligasst var att man fick vara där med sin härligt roliga klass :) <3.
Igår var jag med Emma och Amanda, Roligt :)
Vi var hos Emma och chillade, såg tv, och åt macka , Var på ica, och snacka med Rasse och Jonte.
Sen var vi hos mig ett tag, Och ut till skolan och chillade men Amanda for hem så jag var med Emma på skolan ett tag , Innan hon skulle in , Hon skulle köpa glass från glassbilen så vi gick till den och hon köpte glass , och jag måste säga att han som körde glassbilen var riktigt söt ;) Haha ,
Sen for jag hem, Sen ringde Lulle och fråga vars jag var. :)
De var tråkigt hemma så jag for ut och cykla tills jag mötte Isse och Lulle :)
Så vi stod och snacka 1 timma typ, Roligt ! :)
Sen for vi hem , :)
Hemma såg jag på tv : En skräddarsydd lillasyster, Och sen en sväng på Fotboll innan jag satt på en film. :)
Kring halv 12 var jag trött och stängde av tvn och somna ganska så direkt.
Jaja , Undra va de finns på tv idag då,
Imorgon är de Fredag sköönt :)
Snart är de sommarlov, Ser inte fram emot de direkt, För efter sommarlovet börja jag sjuan och byter skola, Tråkigt!
Kommer sakna kompisarna som man känt såpass länge, Hoppas att man syns på Fritiden!
Men de jobbigasste är att jag är rädd att bli lämnad av kill kompisarna/tjejkompisarna att dom inte vill vara med mig, De hade vart de aldra värsta!.
Nåja vissa kommer in i ens liv för att stanna medanst vissa drar, Men jag hoppas att ni mina vänner stannar kvar,<3 och så äre.
Nå får hoppas de går bra iallafall.
Nå nu ska jag kila iväg och äta middag och se tv ( om tvn nere är ledig för jag vill då inte se tubbies. )
Jaja ni får ha de // Johanna
P.s de är nå bugg med klockan på bloggen har skrivit inlägget kl: 17.41 !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar