lördag 9 maj 2009

Lördag

Sitter och lyssnar lugnafavoriter ska snart kolla igenom lite granna i gaderoben.Jävla va de regnat idag om de gör de nu också förvånar mig inte ett dugg.Som låten lyder : Jag har bara regn hos mig kanske stämmer in lite granna , som de verkar idag iallafall ;)8 dagar kvar till Gotland shiit vad tiden går, Hoppas vädret är bättre där men när vi ska cykla hoppas då jag att man har lite vind.Hade musik prov i Onsdags gick väl sådära 31 av 34. Lektionen var chill eftersom att när vi hade gjort provet fick vi läsa medans hon rättade proven, Vi behövde bara läsa 10-15 minuter sen fick man spela kort eller sitta och prata bara man inte störde dom som ville läsa. Sen gick musikläraren för att hon hade en annan lektion med dagis tror jag,så då var vi själva i klassrummet sen när de var dags för mat trodde vi att vi skulle gå själva utan lärare men då kom läraren just när vi skulle gå, vilket ledde till 5 min om inte mer till att vi pratade om förra rasten som var lite bråkig på fotbolls planen.Var igår med Amanda Sofia och Taru, Roligt!:)Vi var hos Amanda , Vi hoppade studsmatta var inne och mest snackade, :) Sen var vi till mig ett tag dom såg tv medans jag åt mat. Dennis småspanade lite på tjejerna han tog sin el 3-hjuling och körde i lillhallen och kolla in i tv rummet vars dom satt, så trodde jag och mamma att han skulle köra in i tv rummet men han körde runt sin cykel och tillbaka till köket och skrattade och pekade mot rummet och sa att Paulina var där.Sen for vi tillbaka till Amanda och hoppa studsmatta och snackade :)Kring 11 ringde mamma och sa att jag skulle hem.Hemma åt jag tacos och gick upp och såg film. Sen var de natti natti för min del, helt slut efter dagen.Har inte så mycket mera att skriva, Ha de bra och håll tummarna att vädret blir bättre.Kramar // Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar