lördag 2 maj 2009

Lördag.

Här sitter jag och lyssnar musik.
Igår var jag hemma och hade tråkigt sen for jag till stugan, sen när jag kom hem gick jag ut och ringde och kolla om Rasmus ville komma ut, Han kom ut och vi gick omkring och snackade :) .
Sen kom jag hem och åt sen ringde Amanda och kolla om jag ville va, sen va vi ett tag. Vi var i skolan och spelade fotboll :)
Sen for hon hem och då for jag också hem efter ett tag. Sen satt man bara och kolla tv.
Torsdag var jag med Sandra :) Hon fixxa sitt och mitt hår, och snyggt som fan blev de ;).
Sen for vi till plan och där var Emma och Amanda så Emma Amanda och Sandra gick runt i skogen, Medans jag bara gick omkring och prata med Rasmus, Alma , Rozali och enmassa mera :) .
Sen for jag hem och då följde Emma och Sandra med, Sen for vi till Emma ett tag och såg tv med Emil och Rasmus, Fast Emil prata i telefon. :) Sen for vi till Sandra och var ute och gick på iskanten, Jag Sandra Emma och Frida. :) Sen kom simon ;p.
Kring 11 skulle jag hem , Hemma såg jag tv i typ 10 min sen gick jag upp och såg film. :)
Nå nu har jag inte så mycket mer och skriva.

Ha de // Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar