onsdag 11 augusti 2010

Trååk (:

10 sanningar om mig.

1.Jag är snål.
2.Jag kan ingenting om "mode".
3.Jag lyssnar på "70-tals musik" som Tobias kallar det.
4.Jag pratar för mig själv när jag har tråkigt.
5.Jag sjunger i duschen.
6.Jag älskar doften av garage!
7.Jag trodde att balsam var till kroppen tills jag gick i 6.
8.Jag längtar tills jag får en bil som jag kan klä om osv.
9.Jag är jävligt känslig.
10.Jag hatar när man är med någon och de är helt tyst,ja pinsamt tyst.


3 djur jag ogillar.

1.Grodor
2.Maskar
3.Ormar.


Jag älskar att: sjunga,skriva berättelser,läsa.

3 saker jag hatar.

1.Att fara till tandläkare o doktorer.
2.När ingen förstår.
3.Att inte kunna sova när man måste.






"Va dig själv för alla andra finns redan"
"Ord skadar bara om man lyssnar"
"Livet är för kort för att förspillas av idioter,välj dina vänner väl"




/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar