fredag 6 augusti 2010

Joo :)

Ja hallå. Håller eller höll just på att skriva berättelsen:) Nu ska jag tydligen blogga.Ja nå vad har hänt idag eller igår då.Vaknade 07:10 och trodde att klockan var 10:10 men sen såg jag ju vad klockan egentligen var så de var ju bra då kunde ja ju sova någon timme till iallafall. Tog 10:10 bussen till Haparanda, sprang igenom ikano och ikea och jävla så folk de var på ikea! Tog alla genvägar ja hittade och tog första bästa utgång kan jag ju säga. Sen vidare till gränsen,gillar int de egentligen men nöden har ingen lag var tvungen att köpa ett linne. Så sprang där omkring någon timme och sen ringde pappa och kolla om ja sku åka hem med honom så då gjorde jag de.Ja vad mer? Han kom och hämta mig,sen skulle han till intersport och hämta grejjor;) Så medans satt jag i bilen med Dennis som alltid är social! Han sov.. Iallafall så lyssna jag musik och skrev sms, och såg en rolig postcykel! De var ju dagens höjdpunkt.Tror jag? Ja sen for vi till droghandeln, pappa sku köpa åk sjuketabletter åt mig:) Sen mådde Dennis dåligt eller nånting så vi fick dela på ett skrovmål.Så skulle pappa till haparanda banan och åka dumper tror jag men då hade kompisen slutat. Så då for vi hem. Vad mer kan jag säga? Tvn och datorn kallade på mig.De var typ allt som hände igår.


Ha de bra


/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar