söndag 15 augusti 2010

c(:

Hejhej.Ja nu sitter man här o lyssnar musik. Idag vakna jag vid 8 av att Dennis kom och inte hittade mamma som var på jobbet så han kom och sov med mig:) Han gör de ganska ofta,Han kommer säkert imorgon också:) Sen gick han till pappa,eller de var vad jag trodde.Han var o snodde resten av Tobias chips och sen gick han till pappa:)
Ja men sen har jag sett tv,ätit,duschat,varit barnvakt,varit i stan,jobbat lite.De var typ allt.I Onsdags var vi till Sunderbyn med Dennis och efter de for vi till Luleå. Fick mig en tröja av mamma tackar:)<3
Beställt böcker också, undra när dom kommer.Hehe nej men mamma beställde dom typ igår. Har ju hur många böcker som helst som jag inte hunnit läsa ännu.
Jojo men nu ska jag se hem till midgård.Har sett alla avsnitt men de är lika bra ändå! Sen såg jag o Tobias The fourth kind. Den var bra faktiskt,men vi har int sett klart den:p Men de vi såg var iallafall bra!



Ha de bra


/Johanna(:

1 kommentar: