fredag 25 juni 2010

֢

"Du är så jävla tjock och ful jävla unge"
De är nånting jag brukar få höra nästan varje dag.

Visst jag har inte världens finaste kropp men vad är de med de? Jag är iallafall nöjd med den,de kunde ju vart värre eller hur?. Visst jag är mörk under ögonen men de är sånt man får leva med, klart de stör och int tycker jag att de är fint men de är bara att gilla situationen,de blir inte bättre för att man står och stirra framför spegeln och vill att de ska försvinna.
De finns såna som lägger allt för mycket tid på hur dom ser ut och sen skiter dom i hur dom är som person. Utseendet är faktiskt inte allt. Jag är inte vän med mina kompisar pga av deras utseende, nej utan hur dom är som personer.

Visst,jag är inte supernöjd över mitt utseende, men jag har ingen lust att kladda på mig 10 kg brunkräm för de.




Ha de bra



Vad som än händer så kommer jag alltid att älska dig!♥


/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar