lördag 5 juni 2010

..

Klart jag saknar dig men det blir bäst så här för oss båda två. Du spelade ett spel som jag inte var lika bra på, du vann är du nöjd nu? Efter allting så vill jag inte ha nånting med dig att göra, jag saknar dig men du skapar bara jobbiga problem.
Ledsen "kompis", tiderna vi hade var härliga men det blir bäst så här.
Jag saknar att få kalla dig bästa vän men det kommer inte funka, vi har det bättre utan varandra tro det eller inte men så är det. Vi kommer nog aldrig kunna lita på varandra igen men så kan det gå..
Jag har länge tänkt, jag vill ha det som förut då det var du och jag, nu vill du ha andras uppmärksamhet och ensam sitter jag kvar.Tiderna vi hade tillsammans var härliga men nu tar jag farväl av dom och går vidare,det borde du också göra, men de har du redan gjort. Livet är inget spel,tänk på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar