onsdag 16 juni 2010

..

Alla ställs vi nångång inför svåra beslut. Alla är vi osäkra nångång men när de väl gäller så gör man ändå de bästa av situationen.
Vänner kommer vänner går och man kan inte bestämma vilka som består.
Det finns alltid såna som är ute efter bråk, vad gör man med dom? Jag kan då int mer än att låta dom vara.
En dag duger man att snacka med,eller bara för att slippa vara ensam men ändå ensam dagen efter. " Vänner" är ändå på sitt egna sätt roliga, ibland duger man och ibland inte. Finns det inte nog med såna? Det finns nog med småsten. Hellre en diamant än flera småstenar. Jag kan inte fatta att vissa uttnyttjar folk för att slippa vara själva och när bästa vännen är tillbaka finns man inte.
Det kommer alltid finnas såna här personer som inte fattar "rätt och fel" men det finns alltid nånting att göra mot dom, att visa att man inte går med på sånt skit, jag ställer inte upp på sånt skit, vill du va så visst men när din bästa vän kommer och jag inte duger vad händer? Jo man blir ensam kvar och känner hur förbannat besviken man blir. Det finns alltid fler att vara med och alltid fler att känna, visa att ni inte behöver såna som är med dig för att de inte ha nå andra att vara med. Skaffa riktiga vänner och skit i dom som bara är med dig för att de inte ha några andra att vara med.

2 kommentarer:

  1. just det! Du ska int vara nån reserv kompis...
    Känner så igen det där, jag hade det likadant.
    //Mamma

    SvaraRadera
  2. Okej.. Det går väl säkert i släkten..;)

    SvaraRadera