tisdag 27 april 2010

Skriver av mig lite igen(;

Även om allt känns jätte jobbigt och att ingenting löser sig så ordnar det oftast upp sig. Jag brukar alltid tänka "okej det värsta har hänt vad kommer härnäst?" "Kommer det lösa sig nu eller vadå? För det kan ju inte bli värre än det redan vart det värsta är över" Som lugnet efter stormen.Allting ordnar sig förhoppningstid nångång även om det tar flera år, nog för att jag alltid tappar hoppet bara någon dag efter bråk.

Lär dig livets stora gåta älska glömma och förlåta.
Hur svårt är det egentligen? Man är ju inte iskall man är ju mänsklig klart man älskar. Förlåta och glömma är ju en sak, men dom är på en helt annan nivå, klart man inte glömmer vissa saker, och rätt som det är så kanske man inte vill förlåta personen mera efter allt bråk eller nånting. Men jag har ändå ganska svårt att glömma när det gäller händelser. Nog för att jag är ganska glömsk annars men vissa saker är saker man aldrig glömmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar