fredag 19 februari 2010

Lördag

Hejhej. Sitter här nu och bloggar och ska snart läsa ut min bok och skriva en recension. Vaknade iallafall vid 7 idag av att jag var täppt i näsan. Alltid trevligt och kan ju inte sätta nässpray heller så det var bara att stiga upp. Hostan har kommit tillbaka också trevligt trevligt. Har inte bloggat på ett tag nu men det händer inte så mycket. Skolan, hem, tv sova. Det är allt. Orkar inte gå ut för det är ju så jävla kallt hela tiden. Ja men nu ska jag läsa ut min bok skriva recension och välja en ny bok. Men jag tror jag ska gå ner och hälsa på Molly, säga hej till Dennis om han inte är sur, säga hejdå till mamma och lycka till till Tobias som ska på friidrotts tävling idag och imorgon.
Och Pappa sover tror jag. Och så blir det att hälsa på i kylen också för nu är jag hungrig.



Ha de bra





/ Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar