lördag 27 februari 2010

Lördag igen :p

Jag börjar ju bli riktigt duktig på att blogga;) bara 1 vecka sen jag skrev sist, jao:p

Igår var jag hos Amanda gullet som blev fjortis;) Roligt var det, vi satt och kolla sommar med Göran och den var ju bra ;p så gick jag upp och kolla när Affe spela och det var ju också roligt:)

Idag vakna jag iallafall halv 8 och gick ner och titta tv. Sen gick jag upp och har sitter jag och tråkar. Snart fyller Dennis 3 år också. och om 3 månader fyller p12 år nå spela roll jag får hitta på ett annat smeknamn;) haha nä men det är så lätt och säga hallå p12 ska sova nu.

Snart blir det och träna till afrika provet fyfan vad tråkigt men man "måste" väl försöka.
Klockan är redan 10:47 och jag tänk hur mycket jag har hunnit, vakna, stiga upp, se tv, äta och gått upp.

Jaja ha de bra


/ Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar