tisdag 8 december 2009

20:33 :D

Hejsanhejsan. Kan ju börja med att skriva att jag är trött. Som vanligt. Ska ännu orka se tv, ojoj hur kommer det sluta ? ;) Idag är det iallafall Tisdag o då har det ju varit , ja ni kanske vet om jag säger grymma värld. Jaja, skola iallafall. Sen skrev jag sms i bussen o typ halvsov. Sen hem , sen for man ju på innebandy träning :) Fan så kul, har inte varit på läänge, alltid kul att spela. Kan ju säga att jag saknar att få spela fotboll för jävligt mycket. Inget snö på seskarö inte, bara slask o skit, ingen snö ingen jul. Känns det ju som. Samma sak som att fira jul i augusti ? . Jaja men typ. Sen blir det tv, läsa, skriva. Sova :p Men nu är jag hungrig så det blir fil o flingor också tror jag ;p

Idag på slöjden var det faktiskt sådär skojj:p
Nog för att det var 1 som dampade hela tiden. Hade liksom lust att skrika åt personen att knipa igen käften och sluta klaga hela tiden.
Satt iallafall o broderade och snackade med trevliga folk :) Alltid trevligt:p
Men nu ska jag kolla bloggar.



Ha det bra


/ Johanna (:


Oj nej vi har idrott imon , måste packa också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar