torsdag 4 november 2010

Sjuk humor!

Jag - När ska vi träna imorron?
Sandra - Ganska tidigt ska ju o bowla m familjen sen.
Jag - Okej, jag har aldrig bowlat....
Sandra - Jag har bowlat flera gånger hehe.
Jag - ... eller om man inte räknar med alla gånger jag har rullat förbi massa folk
*ASG*
Jag - Undra hur många gånger jag har rullat förbi folk.
Sandra - *ASG*
Jag - Sandra, hur många gånger har jag rullat över dig så du blivit platt?
Sandra - Jaadu... det går nog inte att räkna.
*ASG*


Ibland skrattar man åt dom mest konstiga sakerna kan jag ju säga!
Nåja sjukt sjuk humor!




HAHAHAHAHAHA!
Sandra- Men jag får ju inte ut den! Haha Simon du tar ju med hela sängen!
Men jag gliiider ju!!
Huh nu fick jag ut den.


Ha de bra.

/Johanna(:

2 kommentarer:

  1. fan va perversa sandra och simon är!

    SvaraRadera
  2. haha, då låter det som att jag inte är den enda som misstolkade det :)

    SvaraRadera