fredag 15 oktober 2010

Fredag :)

Shiit vilken dag seriöst. Skolan först, chill chill, eller ganska ändå men lite jobbigt också. Sen hem,åt mat,kolla tv och sen till stan.
Hade så jävla ont i magen så det kändes som att man gick som en pingvin sen på maxi, satt på golvet 24/7 och ja fan allt. Haha jo det var ganska många som kollade, men vem vet jag kanske gjorde deras dag bättre bara genom att sitta där på golvet och vänta på att mamma hämtat klart sina prylar i butiken.
Ja, sen när vi kom hem så tog jag dataväskan och gick upp och la mig och sov ett tag och sen gick jag ner och åt. Och tänkte för mig själv att jag skulle se film och inte vara vid datorn som jag fan alltid är, men likförbannat så är jag här igen..
Nå vad mer?
Börjat på ännu en berättelse, så har typ 3 stycken som jag börjat med nu på datorn, men typ 7 stycken handlingar också som jag kommit på.

Aja


Ha de bra

/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar