söndag 7 mars 2010

Söndag

Hejhej. Sitter här och gäspar mig till sömn. Trött som fan. Jaja, idag vaknade jag 8 av att jag mådde dåligt så jag gick ner och la mig på soffan och titta tv. Haha igår så satt vi och åt mat så sa mamma till tobias

Mamma: Jaha när ska du färga kalufsen då?
Tobias: Va?
Mamma: Vet du inte vad det är?
Tobias: Jag kan svenska och engelska men det där är ingen av dem.
Mamma:Men det är ju hår.
Tobias:Men har ni hört någon på stan ba ja ser att du har färgat håret på din kalufs.

Hahaha fyfan vad vi garva:p

Snart ska jag spela bingo, jo vi vann ju faktiskt förra veckan..Hade hoppas på en resa eller typ några 1000 men vi vann 100 kronor och då kommer man ju inte långt. Jaja. Jag spelade men mamma behöll pengarna. det var snålt;)


Jaja nu skriva sen bingo:p


Ha det bra



/Johanna(:

1 kommentar:

  1. HAhaha.. min Tobias:)
    Du snålt.. *harkel* jag ska ju betala när du ska klippa dig:p

    SvaraRadera