lördag 24 januari 2009

Sitter just nu hos farmor och farfar :) Datorn där hemma ( min och Tobias dator) Har gått sönder så vi kan nog inte sitta där på ca 1-2 veckor ..

Ganska så sur att man inte kan lyssna på sina lugnafavoriter. Nå dom går på teve så man kan ju kolla där istället , Huvudsaken är att man får lyssna..



Igår var jag i stan 2 gånger :) Första gången med familjen ( alla utom Tobias ) Och sen tillbaka med Farmor (=

Hittade ett skrivblock som Farmor köpte åt mig Tackar ! :) Som jag ska skriva mina berättelser i ..
Nä nu ropar Både Dennis och Tobias verkar vara dags att åka hem nu.. Bäst att gå innan nån annan ropar . Jaha försent :D


// Johanna

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt att datorn inte funkar för er...snällt av farmor å köpa dig ett skrivblock. Hoppas du skriver många fina saker...Kom och hälsa på nått, föresten glömde ju svara ang köpa till skolresan. Ja jag vill köpa nå te mm...Kom förbi när du har tid får jag se.
    Kram kram

    SvaraRadera